9 kutaka za knjige

Knjige su veoma bitan deo mog života, te sam stoga morala da odaberem i po jednu policu za mojih 9 života. Pa pogledajte!

1. ZAVESA

Studio Ilio iz Frankfurta osmislio je ovu zanimljivu, elastičnu “policu” za knijge, mene ovo asocira na neki gusarski brod, nije loše da razbudi maštu uz čitanje…

2. PUNA MI JE GLAVA

Bilo bi lepo kada bismo mogli u (svojoj) glavi da držimo sve knjige koje smo pročitali, ali evo barem jedne dobre zamene!

3. ŠTA NISAM PROČITAO

Vrlo praktično, ova polica je podeljena na “pročitano” i “nije pročitano”. Da vas podseća da držite ove dve kategorije u balansu!

4. KLACKALICA

Dakle, prethodna vas podseća, a ova vas tera da stvari držite u ravnoteži!

5. IGLO

Ali ne za Eskime, nego od knjiga! Za one koji na spavanje ne idu bez da pročitaju par strana, ovde je sve nadohvat ruke..

6. STEPENIŠTE

Kome manjka prostora, evo odlične ideje! A i stiče se utisak kao da ste u pravoj biblioteci..

7. KNJIGA KNJIZI

Poslednje tri police su “uradi sam” varijante. Ako dobijete neki duplikat (za rođendan i slično), direktno na zid, da se druže sa ostalim knjigama..

8. MERDEVINE

Mogu i merdevine da dobiju novu upotrebu. Ako su uže, teško mogu da stanu knjige (možda neke tanke), ali ima i drugih stvari za staviti na police. Ako nađete neke šire, na konju ste!

9. BUBANJ

Da li biste ikada rekli da je ova polica napravljena od starog bubnja za veš mašinu? Ja ne bih, ali jeste. Zahteva malo više posla nego da okačite stare merdevine, ali deluje da vredi!

MJAU!

 

 

2 Comments (+add yours?)

  1. dragicap...made by me ...
    Dec 30, 2011 @ 12:10:40

    Fantastične i originalne ideje ,obožavam ovakve neobičnosti u kreativnom izražavanju.Dopada mi se biblioteka od stepeništa ,,levo -desno gazište,,.fantastično!
    Sve najbolje …

    Reply

  2. Marko - Buki blog
    Dec 30, 2011 @ 21:20:10

    Genijalno 🙂

    Reply

Leave a Reply

