Baterije, satovi…

Ispred Ekonomskog fakulteta često ćete čuti ove reči (istom frekvencijom kao kod Zelenog venca “tri para sto dinara”).

E sad, kakve su te baterije i satovi,  diskutabilno je. Nije lepo, al je zato vrlo nefunkcionalno!

E pa, da može i da bude i lepo i funkcionalno, i da konceptu merenja vremena da duhovitu notu, pokazuje sledećih 9 primera. Dakle, u skladu sa svojih 9 života, ja sam rešila da vam ubuduće predstavljam liste od 9 stvari, pojava, pojmova – zanimljivih, nesvakidašnjih, lepih, neverovatnih, dosadnih, beskrupuloznih, i videćemo već koji će se još epiteti tu pojavljivati.

Pa za početak.. Krećemo od jednog najstarijih izuma na svetu – SATA!

1. SAT – KNJIGA

Evo jednog koji se savršeno kamuflira u okolini knjiga. I zaboravite da je tu, kad ono.. 15 do 12, krajnje je vreme..

2. ZATVORSKI SAT

Ako vas vreme ubija, evo jednog koji simulira precrtavanje dana kojem često pribegavaju u zatvoru! Nije lako biti zarobljenik vremena, pa je tu sat da vas podseća da se ne predajete tako lako u ovoj borbi!

3. FILMSKI MANIJAK

Ja sam recimo, oduvek htela da imam klapu za snimanje filmova. Baš deluje kul i primamljivo ono “prva klapa, drugi put”. Za mene je ovo prava stvar!

4. NIJE MATEMATIKA DA SE OD NJE BOJIMO

A ako znate nekog ” beautiful mind” genija, savršen poklon za takvu osobu bi bio sat koji umesto prostih brojeva ima određene jednačine. Koren iz 4 je lak, al za ostale sate možete da se vadite na lošeg profesora matematike!

5. I MIRIS, I ALARM

E, a sad malo zabave za gurmane i spavalice! Teško vam je da ustanete? Ovaj  budilnik em što sjajno izgleda, em širi miris slanine kada dođe vreme ustajanja! Pa vi probajte da se okrenete na drugu stranu i zaspite!

6. USTAJ SINE!

Još jedan trik za ustajanje: da biste isključili alarm, morate da ustanete i stanete na sat, koji izgleda kao otirač! Mada ja ipak glasam za slaninu, na zvuke sam oguglala, al na meso…

7. EZOPOVE BASNE

Evo jedne stvari za vežbanje teorije relativiteta! Ko je brži, zec ili kornjača? Zec predstavlja kazaljku za sekunde pa će preteći  kornjaču (kazaljku za minute) mnogo puta u toku dana! Ali pitanje je i gde su oni u odnosu na početak trke (sati).

Ono što je sigurno, i nikako relativno, je da bi me ovaj sat uvek slatko nasmejao čak i ako kasnim, ili čekam a vreme nikako da prođe…

8. URADI SAM

E, a ako ste takvi da vam stvari brzo dosade, možete i sami da smislite svoj sat. Dobijete mehanizam, a za kazaljke iskoristite šta hoćete! Olovke, drvca, štapiće za jelo, slamčice… Pa menjajte kad vam se prohte!

9. JA!

Nisu ni mene zaobišli, pa su po uzoru na mene (mačku zaljubljenu u kompjutere), napravili moj portret! Ako se i vama sviđam, možete lako da napravite nešto slično – malo floppy diska, malo CD-roma, a za mehanizam se snađite!

Šta kažete? Da li ste i vi nailazili na nešto ovako zanimljivo? Pišite…

MJAU!

5 Comments (+add yours?)

  1. Milica
    Dec 23, 2011 @ 01:02:16

    Hahahaha, slanina je odlicna, a i kornjaca i zec!

    Reply

  2. Marko - Buki blog
    Dec 23, 2011 @ 22:44:30

    biram filmski sat 🙂 Sto se tice Ekonomskog posto sam zavrsio isti…baterije i satovi su i najmanje nudjeni artikal 🙂

    Reply

  3. postmodernistudent
    Dec 23, 2011 @ 22:50:07

    Meni je favorit zec. Raznih artikala ima, mora se priznati.. 😀

    Reply

  4. Jovana
    Jan 18, 2012 @ 10:26:08

    Kako bih volela da moze to ovde moze da se kupi, sve bih ih pokupovala.

    Reply

  5. satovi
    Jul 25, 2012 @ 07:01:03

    Haha, zatvorski sat je vrh. Odlican izbor originalnih satova.

    Reply

Leave a Reply

