A šta fali neredu?

E sad su me inspirisale ove sove i njihova mudrost, pa reših da budem mudra i sredim sobu! Al nije to tako lako!

Ja sam mačka, a opšte je poznato da mačke vole da prave nered. Možda ne vole baš sve, al šta da radim, žurim da se vidim sa ekipom iz komšijskog dvorišta pa ostavim haos! A kad me sačeka, žurim negde drugde! Ko će uspeti celu sobu da drži u redu..

Mada nije da ne bih volela da mi soba (ili bar radni prostor) izgleda ovako:

Suština je da ni svoju glavu ne mogu da organizujem, pa tako ni sobu. Al naletela sam na neke zanimljive fore za organizovanje glave i vremena. Možda isprobam…

Recimo ovako:

Obične table od plute su mačkama vrlo dosadne.. I onda se trude da na njih ne gledaju! Kažem vam iz iskustva. I onda se neko doseti da običnu plutu prekrije nekom veselom tkaninom! Mnogo zanimljivije… Možda ne baš ovoliko šarenom, onda se previše gleda u šare i kontemplira o njima, a ne o bitnijim stvarima (ne kažem da kontempliranje o tkanini nije bitno).

Šta još?

Jedna tabla mi često nije dovoljna. Možda bih mogla da ih spojim ovako! Pa bar jedna da bude šarena, da imam u šta da se zagledam dok razmišljam koju prvu stvar da uradim! Mislim da bi ovoliki prostor uspeo da zadovolji potrebe za svim podsećanjima – napiši nešto na onom tvom blogu, pogledaj film, pregledaj beleške za faks… Lepo…

Mada…

Ako mi zafali mesta, mogu uvek da dodam i ovako nešto, za one najbitnije stvari! I to da mi stoji iznad glave kad ustanem iz svog kreveta! Prva stvar – ne nastavljaj da spavaš!

Za šta sve vama treba podsetnik?

Pišite…

MJAU!

 

1 Comment (+add yours?)

  1. chupavica
    Dec 24, 2011 @ 14:02:59

    Ova fora sa štipaljkicama uopšte nije loša :)… mogla bih nešto slično da napravim 😀

    Reply

Leave a Reply

